Thinking Out Loud

i would be good

Ada suatu masa, entah berapa tahun lalu, saya selalu terisak-isak mendengar ini

that I would be good even if I did nothing
that I would be good even if I got the thumbs down
that I would be good if I got and stayed sick
that I would be good even if I gained ten pounds

that I would be fine even if I went bankrupt
that I would be good if I lost my hair and my youth
that I would be great if I was no longer queen
that I would be grand if I was not all knowing

that I would be loved even when I numb myself
that I would be good even when I am overwhelmed
that I would be loved even when I was fuming
that I would be good even if I was clingy

that I would be good even if I lost sanity
that I would be good
whether with or without you

Dan kali ini , detik ini, saya dihantam gelombang perasaan yang sama. Untuk menghibur diri sepertinya saya ingin menepuk dada dan bicara pada diri sendiri: “Aaall iz well… Aaall iz well… Aaall iz well…”

Lagu oleh Alanis

Tagged ,

About Ibun

Careful, cautious and organized. Likes to criticize. Stubborn. Quiet but able to talk well. Calm and cool. Kind and sympathetic. Concerned and detailed. Sensitive. Thinking generous. Tends to bottle up feelings. Hardly shows emotions. Systematic.
View all posts by Ibun →

6 thoughts on “i would be good

    1. wkwkwk.. iya nih.. gila banget.. sementara tagihan dari langit ke tujuh mengalir untuk hal-hal yang gak penting *menurut gw* ehhhh, yang seharusnya jadi hak kita teruusssss aja dipending 🙁

      sakiiiiiit hati ini…

      1. udah tau ga penting kok tetep dibeli, hihihihihi…. (suara hatiku juga sih itu, tagihan kartu gw bengkak, hahahahahaha)

        1. lho.. yang beli siapa??? masa mesti gw bilang langit ke-2 atau langit ke-3 siiiiihhhh??? emang mau dipindahin ke papua??
          ya gw bilang aja tagihan langit ke-7 wkwkwkwkw… 😛

          see?

          tagihan langit ke-7 untuk beli-beli ini itu ga penting terus ngalir.. sementara yang penting dan ditunggu-tunggu masih dipending ajaaaa.. huaaaaaa

Comments are closed.