«

»

Sep 21

A.D.E.L.E

Yup.

Saya lagi tergila-gila dengan Adele.

Haaa??? Baru nyadar sekarang??? *ada yang nyaut di pojokan*

Mungkin telat ya, hehe. Maklum deh eboebo soksibuk. Jadi gak update ama banyak hal.

Sekarang di komputer saya di kantor, lagu yang berkumandang SEPANJANG HARI cuma dua, lho. Tebak, lagunya siapa? Hihihihi…. temen-temen sekubik sih masih diem aja. Mungkin besok bakal resign karena bosan denger lagu itu itu melulu. Iyalah, dua lagu diputer terus-terusan.

Biarin, bwek.

Yang satu liriknya yang ini:

I’ve made up my mind,
Don’t need to think it over
If I’m wrong, I am right
Don’t need to look no further,
This ain’t lust
I know this is love
But, if I tell the world
I’ll never say enough
’cause it was not said to you
And that’s exactly what I need to do
If I end up with you

Should I give up,
Or should I just keep chasin’ pavements?
Even if it leads nowhere
Or would it be a waste
Even if I knew my place
Should I leave it there
Should I give up,
Or should I just keep chasin’ pavements
Even if it leads nowhere

I build myself up
And fly around in circles
Waitin’ as my heart drops
And my back begins to tingle
Finally, could this be it

Or should I give up
Or should I just keep chasin’ pavements
Even if it leads nowhere
Or would it be a waste
Even if I knew my place
Should I leave it there

Should I give up
Or should I just keep chasin’ pavements
Even if it leads nowhere
Or would it be a waste
Even if I knew my place should I leave it there
Should I give up
Or should I just keep on chasin’ pavements
Should I just keep no chasin’ pavements

Indah dunia deh kerja sambil mendendangkan syair chasing pavements ini, haha!

Nah, lagu satunya yang ini. Saya comotin dari yutub. Saya cintaaaaaaa banget ama lagu ini :). Sampai sekarang masih belum bosan, gak tau ya kalau tahun depan :p

Yiuuukkk… selamat menyanyi…

1 ping

  1. Chez Pipitta » Tompi, aku padamu!

    […] tuh termasuk artis paporit, lho. Beberapa lagunya juga jadi lagu wajib yang masuk ke playlist. Tapi sekarang saya lagi maporitin Adele. Jadi cuma lagu Adele yang saya puter sepanjang hari ini, kemaren dan kemarennya lagi […]

Comments have been disabled.

%d bloggers like this: